lördag 12 februari 2011

Dags att ladda om

Milan vs Parma
Match där Milaneser kan göra en Christian Olsson  mot liga titeln..
Det är inte bara Zlatan Milan, men känner att kollar match pga av Ibra
Edison Cavani leder skytteligan med 2 mål och hela 5 förre Zlatan, så kom igen Z-eta visa vem är Kung!
Avspark 18.00 så poppa upp stor skål med popcorn
Tips att kolla matchen http://www.sefodbold.dk/online-tv/se-ac-milan--vs-parma-fc--live-stream
Update: 8:e min Seedorf 1-0 asist Ibra
            16:e min Cassano 2-0 asist Ibra
            58:e min Robihno in
            61:a min Robinho 3-0 asist Cassano
            65:e min Robihno 4-0 asist Cassano
            69:e min Pato in, Zlatan ut med jubel från läktaren efter en kanon bra insats från svensken

   

Annars Roma vs Napoli lyfter man på ögonbrunn där grabbar från huvudstaden gör sitt kanske sista försök att nå topp 3
Highlights från matchen:
Roma vs Napoli 0-2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar