onsdag 16 februari 2011

Kvällens tips Champions Leagues

20.45 Arsenal vs Barcelona
Walcott, Fabregas , Arshavin, Van Persie  mot Messi, Pedro, Villa
Barcelona är världen bästa lag,men idag tror jag på Arsenal.
Förra året blev 2-2 på Emirates, men i år 2-1 vinner Arsenal, mål: Van Persie Walcott och Pedro

Trolig startelva Arsenal:
(4-3-3) Szczesny; Eboue, Koscielny, Djourou, Clichy; Song, Wilshere; Walcott, Fabregas, Arshavin; Van Persie.
Trolig startelva Barcelona:(4-3-3) Valdes; Dani Alves, Pique, Abidal, Maxwell; Xavi, Busquets, Iniesta; Villa, Messi, Pedro.
Update:
26:e min David Villa 0-1
69:de min Van Persie 1-1
72:a min Arshavin 2-1
Slut
20.45 Roma vs Shahktar 

Trolig startelva Roma:
(4-3-1-2) Doni/Lobont, Cassetti, Mexes, Burdisso, Riise, Simplicio, De Rossi, Perrotta, Menez, Totti, Vucinic
Trolig startelva Shaktar Donetsk:
(4-2-3-1) Andriy Patov, Rat, Rakitskiy, Chygrunskiy, Srna, Stepanenko, Hübschman, William, Jadson, Douglas Costa, Luiz Adriano

Update: 
28:de min Perrotta 1-0
29:de min Jadson 1-1
36:te min Costa 1-2
42-a min L.Adriano 1-3
61:a min Menez 2-3
Slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar